Conform legislaţiei române în vigoare orice Client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv.

Produsele neperisabile precum tricouri, vaza, etc. se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii

Produsele perisabile nu se pot returna

Conform

-Ord. 130⁄2000, art. 10. Lit. c) – Consumatorul nu poate denunţa unilateral contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Procedura de retur:

1. Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, serviciile, produsele software nu se pot returna.

2. Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice modalitate doriti.

3. Transportul coletului de retur va fi plătit de către dumneavoastră.

4. În colet se vor afla toate documentele primite inițial și solicitarea de returnare a sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.

5. Coletul trebuie trimis la sediul OUTCREATE MEDIA GROUP SRL cu sediul în Suceava, Cumparatura, Calea Falticeni, nr. 97, cod 727046, în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

6. Suma platita va fi rambursată integral în 14 de zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare (daca cele două vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primită).

Pentru alte detalii legate de retur ne puteți contacta la office@obtineclienti.ro