Salt Cave Paradise
Salt Cave Paradise este o peșteră artificială cu sare localizată în Irlanda. Brand-ul necesita un redesign al site-ului actual, o nouă direcție de prezentare vizuală și o optimizare a vizibilității SEO, pentru a crește vânzările online.

Mitroline
Mitroline – companie care oferă servicii de depozitare, ambalare și livrare rapidă. Aceasta necesita un branding complet, construirea unui website de prezentare și implementarea unui sistem de gestiune a locurilor de muncă.

WeMeat
We Meat este un restaurant cu specific fast-food, în regim de franciză. Brandul We Meat a venit către echipa noastră cu nevoia de a avea un site de prezentare interactiv și o identitate vizuală foarte bine definită.

Kaboom
Kaboom este un spațiu de joacă dedicat copiilor și organizării de petreceri. Pentru proiectul kaboom.ro am dezvoltat un website energic, plid de culori vii și imagini, pentru a fi pe placul publicului țintă format din copii și părinți.

USC.CEE.EDU
Necesitatea instituției CEE a fost aceea de a moderniza aspectul site-ului oficial, pentru a fi mai ușor de navigat de persoanele interesate (studenți, cadre didactice, investitori), dar și pentru a atrage mai mulți potențiali studenți.

Danibrum
Danibrum este un brand românesc, înființat în 1998, cu tradiție în domeniul utilajelor de prelucrare a lemnului și derivatelor acestuia. Brandul Danibrum avea nevoie de o actualizare a imaginii sale online care să crească vânzările.

Euroanvelope
Necesitatea companiei euroanvelope.ro a fost aceea de a crea un magazin online care să faciliteze identificarea anvelopelor potrivite pentru fiecare client, dar și o direcție de design și imagine foarte bine delimitată de competiție.

ecoprods.ro
Ecoprods este o companie autohtonă care produce băuturi și alimente din cultura proprie de aronia ecologice. Obiective: îmbunătăți vânzările online și de a moderniza aspectul website-ului, o strategie de marketing mai consistentă.

kaminhorn.ro
Nevoia brandului Kaminhorn, producător de soluții pentru încălzire, era aceea de a se face mai cunoscut pe piața autohtonă și de a deveni un lider în vânzări, cu precădere în online, unde performanețele acestuia stagnaseră anterior.
